Uskoontulo Sirkan-kylä. LEVI
40-vuotta sitten, hiihtolomalla Sirkankoululla Levitunturin lähellä polvistuin alttarille voimisteluluokan lattialla. Oli yö niinkuin nyt kirjoittaessani tätä Jumalan ihmettä. Tuona yönä opin näkemään tähdet ja kuun. Tuntemaan Jeesuksen vetovoiman Hänen puoleensa. Olen tehnyt siitä muutamia lauluja -itse en tehnyt mitään, olin vain polvillani. Hän teki kaiken. En kärsinyt synnin tuskista, kun en niistä mitään tiennytkään. Hän vain avasi silmäni ja näytti uuden tien. Se oli ihme.
Maija niminen tyttö. Muutaman vuoden minua vanhempi tuli luokseni poikien majoitusluokkaan.-lähdetäänkö juttelee? Hän kysyi. Tietysti, vastasin. Olinhan aina valmis tyttöjen kanssa tutustumaan. Kahdenkeskisiin jutusteluihin oli varattu liikunta/veistoluokka viereisessä rakennuksessa. Pakkasyöhön siis hetkeksi. Ulko-ovella sisäänastuessa Maija pyörti puheensa ja sanoi:-en voikaan, odota pyydän Seppäsen Martin!!! Olin pihalla kirjaimellisesti. Hämilläni sanoin, et joo..

Masa saapui ja kyseli oliko tunnolla mitään? Ei ollut. Yritin pinnistellä ja muistin pari kolttosta, tupakkavarkauksia. Silmiin tuli kyyneleet ja itkin. En tiedä miksi? Mutta kaikki vaan muuttui. JA vain Hänen armonsa ihmeen kautta. 
Sitten menin kouluun loman jälkeen ja ilmoitin rehtori Torniaiselle että alan pitämään rukouspiiriä ja aamuhartauksia. Sain koulunavaimen ja ajan ja paikan jokapäivälle. Olin siis ensimmäinen julkinen Uskova. Ihmeenomaisesti rukoushetkeen alkoi tulla toisia oppilaita. Osa on tänäpäivänä pappina, opettajana jne. siitä muutoksesta alkoi meille kaikille uusi elämä. Ensimmäinen lauluni oli Elämän Voima Jeesus, jonka laitan youtubeen seuraavaksi.

Näitä erilaisia ihmeitä on ollut elämäni täynnä. Tekoja ilman omaa ansiota. Palvelijana herkällä kuulolla. 15-vuotiaana perustin Kerho-lehden. Ihan oikeasti painetun. Bändi, kilpailuja, musiikin tekoa. 19-vuotiaana perustin ensimmäisen kristillisen kirjakaupan Mikkeliin. 20-vuotiaana Jyväskylään. Tuolloin sain matkustaa Pohjoismaiden ministerirahaston varoin kertomaan viisauksia kaikkiin pohjoismaihin. Olin suosittu ja menevä, tekevä mies. Jumala oli aina matkassa. Tuo matka on jatkunut satoina ihmeinä halki elämän. Kun 2004 törmäsin konkreettisiin ihmeisiin, olin todella ihmeissäni. Olin vain rukoillut koko ikäni, että saisin rakkautta lähimmäisiä kohtaan. En muuta. Mutta sitten sain Jumalan ilmoituksen konkreettisena sanana selkeällä suomen kielellä. Uudessakaupungissä, Tampereella ja Heinolassa. Kolme eri henkilöä tuli luokseni ja jokainen sanoi saman ilmoituksen. Olin saanut tehtävän ja sitä teen. Monet Kristityt karttavat Jumalan ihmeitä. he eivät usko. Eräs ystäväni kysyi kuvaavasti vaimoltani: Miksi Herra käyttää syntistä Parkkista?On luulusairaita Anti Iloja jotka yrittävät kaikin keinoin tehdä kiusaa palvelijalle. Kateellisia jne.

En tiedä! Minä vaan palvelen ja kerron Jeesuksen tarinan armosta kaikille.Saan katsoa kun ihmiset oikeasti parannevat ja kokevat ihmeitä. Parempia ihmeitä kuin Harry Potterissa.